Sneeuwklokjes


Het is heel lang geleden dat ik er voor de fun op uit ging met mijn camera.
Maar toen ik tijdens een wandeling met de hond sneeuwklokjes zag staan besloot ik de volgende dag terug te gaan met de camera.
En de hond.
En net als ik vermaakte hij zich prima. 


Nadat ik een serie foto's geschoten had met mijn 50mm lens, de foto onderaan deze blogpost kwam er als beste uit, besloot ik hem om te wisselen voor mijn macro lens.

Ik had 1 foto gemaakt en toen was de rust voorbij. 
Mexx vond het veeeel te lang duren en ging natuurlijk precies voor mijn neus liggen.


Hij lag er zo mooi bij met de sneeuwklokjes op de achtergrond dat ik snel een paar plaatjes van hem schoot. Ze werden wel behoorlijk close-up en toen ik eindelijk de positie gevonden had waarop ik hem volledig in beeld kon krijgen ging hij er weer vandoor. Jammer, maar zo kreeg ik nog wel even de tijd om nog wat met mijn macro lens en de sneeuwklokjes te spelen. En daar is de bovenste foto het resultaat van.



Geen opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.
Top