Rondje Balloërveld


Een dag eerder kwam ik hier langs maar had natuurlijk mijn camera niet bij me.
En helaas trok het even later dicht met bewolking en mist dus had het ook niet zoveel zin om terug te rijden.
Toen ik de volgende ochtend uit het raam keek en zag dat ik een nieuwe kans kreeg stapte ik snelin de auto en reed naar het Balloërveld.

Het was er echt adembenemend prachtig en ik wist niet waar ik het eerst of laatst een foto van moest maken. Nou ja, dat is niet helemaal waar, op mijn lijstje stond in ieder geval deze bijzondere boom. En ik was niet de enige. Toen ik een foto wilde maken stond er ineens een fotograaf naast mij die vertelde dat hij dit altijd al een prachtige boom vond.
Twee zielen 1 gedachte 😉



Daarna ploegde ik door de landerijen om het perfecte plaatje te vinden.
Ik wil niet beweren dat ik die gevonden heb, maar ze zijn beter geworden dan ik gedacht had.
Op weg naar huis bedacht ik mij nl ineens dat ik totaal niet op mijn diafragma gelet had, alleen op de ISO en de belichting en al deze foto's zijn daarom gemaakt met f/4.0.
Ik ben daar toch zo'n ongelofelijke muts in. Zo enthousiast dat ik maar in 'het wilde weg' knip.


Deze mooie jongens hadden volgens mij grote honger want ze hadden niet veel zin om te poseren. Uiteindelijk waren er twee gelukstreffers.....



1 opmerking

Mogelijk gemaakt door Blogger.
Top