Londen


Van 1 t/m 5 mei bracht ik samen met onze twee dochters een bezoekje aan Londen.
We vlogen vanaf airport Groningen en een paar uur later stonden we al in hartje Londen.

Voor iemand die jaren geroepen heeft noooooit meer in een vliegtuig te stappen genoot ik wel heel erg van de vlucht.
Met mijn neus tegen het raampje gedrukt vergaapte ik mij aan de steeds kleiner wordende aarde en de prachtige wolken waarboven we vlogen.



Middenin zee, geen land in zicht, stonden ineens een heleboel windmolens. En na een uurtje vliegen zag ik voor het eerst in mijn leven Engeland.


Dit zijn nog maar 4 van de vele foto's die ik maakte in het vliegtuig..........met mijn mobiel.
Ik koos er namelijk na lang wikken en wegen voor om mijn spiegelreflex thuis te laten.
Ik wist dat ik er de rust toch niet voor zou kunnen vinden om steeds met de instellingen bezig te zijn.
En dat was een goede keus want de meeste foto's maakte ik vanuit de hop on hop off bus en dan moet je vrij snel je plaatjes schieten anders krijg je het er niet eens op.


En wat is Londen een prachtige stad!
Zoveel prachtige, oude gebouwen bij elkaar, ongelofelijk!





Maar mijn favoriet van al die gebouwen blijft toch wel de Tower Bridge. Prachtig vind ik hem!


En het was super leuk om nu eens in het echt dubbeldekkers te zien rijden.....


...en erin te zitten!!


We hebben genoten van dit weekje en ik weet nu al dat het niet de laatste keer is dat ik in Londen ben geweest, zo'n geweldig leuke stad vind ik het!

2 opmerkingen

  1. Mooi, ondanks mobieltje ;-)
    En het maakt me nieuwsgierig naar Londen, ondanks alle ellende van de laatste tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt een bezoek waard Jaap, en je bent er zo vanaf Groningen airport!

      Verwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.
Top