Motorcross


Ons dorp heeft de grootste grasbrink van Europa. En die wordt intensief gebruikt.
Dorpsfeesten, rommelmarkten, alles gebeurt op de Brink.
Zo ook de jaarlijkse motorcross. Aan het einde van de zomer, dat wel, want de brink wordt er niet echt mooier van natuurlijk ;)
Elk jaar ga ik kijken en dit jaar nam ik natuurlijk mijn camera mee. Een leuke gelegenheid om de sluitertijden uit te proberen.....

Maar in plaats van dat ik dat ook deed, zat ik meer te spelen met de belichting en vergat ik de rest *eyeroll*
Zo komt het dat de motoren er mooi scherp op staan, maar je niet echt een 'beweging' in de foto ziet, iets wat nou net mijn bedoeling was.


Het was die dag mooi weer dus wandelde ik samen met Mexx  heen en terug en nam onderweg nog een hele boel foto's van van alles en nog wat.
Behalve van Mexx want die is bang voor mijn nieuwe camera, de held op sokken.



Ik heb ontdekt dat ik macro fotografie wel heeeel erg leuk vind.
Omdat ik houd van het effect van een wazige achtergrond en een scherp onderwerp, maar misschien ook wel omdat me dat tot nu toe nog het beste afgaat ;)
De foto hieronder was trouwens vrij onverwacht.
Mijn aandacht was vooral gericht op de bloem, dus het was een verrassing dat het bijtje er redelijk scherp bij op staat :D



Bij thuiskomst trakteerde ik mijzelf op een welverdiende latte macchiato en aangezien er een food stand op de camera zit moest ik die ook gelijk even uitproberen ;)





Geen opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.
Top