Camerariem


Eén van de eerste dingen die ik deed toen ik mijn camera kreeg was op zoek gaan naar een andere camerariem. De bijgeleverde riem is on-comfortabel, hard en ik kreeg er al snel last van mijn nek van.

Maar de leuke, in het oog springende riemen vond ik nogal aan de prijzige kant en daarom besloot ik er zelf maar één te maken. En na een bezoekje aan Pinterest had ik ideeën genoeg.
Ik verknipte een jas die ik nooit meer droeg, vond nog een mooie gekleurde lap als contrast en ging aan de slag.

De totale lengte van de camerariem (exclusief de bandjes die je aan de camera bevestigt) is 110 cm en daardoor kan ik hem zowel voor de buik als op mijn heup dragen. Dat laatste blijkt tot nu toe toch wel mijn favoriete manier van dragen te zijn.


Heb jij ook zo'n hekel aan de bijgeleverde camerariem en wil je zelf  ook zo'n leuke, fleurige riem maken, klik dan op de button hieronder voor de uitleg en het patroon.


Geen opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.
Top