Lens case



Ik ben nogal een pietje precies als het op mijn spullen aan komt.
Super zuinig ben ik er op en ik koop dan ook voor alles een hoes, tas of wat je maar kan bedenken om mijn dure spullen te beschermen.

Zo ook voor mijn camera natuurlijk. Ik kocht een handige, compacte rugtas waar alles netjes en goed in opgeborgen kan worden. Maar ik was nog niet tevreden.
Die extra lens hè. Het griezelde me toe als hij zo 'onbeschermd' bovenin de tas lag.
Natuurlijk ligt hij er niet onbeschermd in, maar ik zie altijd beren op de weg dus moest er een extra laag bescherming bij komen.
Een lens case dus.

Ik maakte hem van een plastic fles, bescherm foam voor laminaat en stof.
Mijn grootste lens past er precies in, maar als ik die in gebruik heb is hij ook zeer geschikt voor de kleinere lens. Die past er samen met de zonnekap goed in.

Wil je weten hoe ik hem gemaakt heb, klik dan op de button hieronder.





Geen opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.
Top